Administrator
Vasto Lorde
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:02, 20 Paź 2008 Temat postu: Jak zrobić grafikę do Bleacherra ;). |
|
Co nam będzie potrzebne??
Pomysł, MS PAINT, trochę szczęścia i czasu.
Jak zacząć?
Pamiętajmy że każda grafika musi mieć w wyjściowej formie zawsze 32x32 piksele oraz musi zachowywać styl tibii-Bleacherra (zanpakutou, efekty czarów, hollowy, postacie, meble etc.) Przedmioty powinny a nawet muszą być pochylone o 45 stopni na lewo. Zaczynamy zawsze od stworzenia konturu wraz z barwami danej części. Zawsze wybieramy realistyczne kolory. Palety kolorów (przykładowa zawierająca podstawowe kolory takie jak niebieski, czerwony, zielony, żółty oraz czarno-białe). Tworzy się ją dość długo ale jest bardzo przydatna przy późniejszym robieniu sprite. Jeśli nasza grafika zawierać będzie dużo szarych odcieni tak jak nasz miecz tworzymy 14 (pomijając czarny i biały) szarych odcieni wchodząc przez kolory\edytuj kolory wybieramy kolor czarny i zmieniamy jaskrawość po 16 (16,32,48...224) tworząc punkt 2x2 piksele, a następnie wybrany przez nas następny kolor zależnie od ilości jego na grafice od 11 (jaskrawość po 20) do 14 kolorów. Gdy ją już mamy przy wypełnianiu konturu wystarczy używać "pipety" czyli narzędzia pobierz kolor dla nie wiedzących to nad ołówkiem . Pamiętaj nie musisz koniecznie użyć każdego z otrzymanych kolorów!!
----------
Poradnik nie mój, znalazłem go gdzieś, wziąłem połowę i troszkę zamieniłem, zamiast miecze napisałem zanpakutou, koło na sytl tibii dopisałem bleacherra ... takie tam bzdety. Może ktoś zechce spróbować ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Pon 12:10, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|