Forum www.bleacherr.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Outfity, Profesje i Tryb Gry.

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.bleacherr.fora.pl Strona Główna -> Plany / Dawne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Administrator
Vasto Lorde


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:24, 18 Paź 2008 Temat postu: Outfity, Profesje i Tryb Gry.

Otóż wiele osób mówi:

"I co, będzie 20 Ichigo, 50 Hitsu? Bezsensu" a ja się z nimi zgadzam i nie tylko ja bo 70% ekipy bo reszty nie pytałem.

Związku z tym planujemy zrobić inaczej, jak już powiedziało kilka osób.

Outfity

Będą różne outfity dla różnych profesji w których będziemy mogli wybierać sobie kolory. Outfity od siebie będą się różnić trochę ubraniami i bardziej fryzurą.

Profesje

W Bleacherru Będą r profesje:

Człowiek > Który może ewoluować swoje siły i skille. Może zdobywać umiejętności leczenia.
Quincy > Który może zdobywać coraz lepsze łuki i ewoluować skille. Może zdobywać umiejętności naukowe.
Shinigami > Który może ewoluować na Bankai oraz Vizard, ewoluować skille oraz zdobywać umiejętności leczenia i naukowe w zależności od tego do jakiej dywizji dołączymy. U shinigami zdobywając umiejętności leczenia i naukowe w zamian tracimy coś innego Wesoly.
Hollow > Który może ewoluować reiatsu i skille fist fightingu jako iż Hollowy będą właśnie w tym skillu najlepsze, będzie także można advancować na Menosa aż do Arrancara dzięki czemu będziemy mogli używać zanpaktou który zdobędziemy.

Tryb Gry

1. Tworzymy postać wybierając profesję:

a) Człowiek
b) Quincy
c) Shinigami
d) Hollow

2. Przygoda

a) Człowiek
Standardowo, startujemy na 1 levelu z 0 reiatsu na rookgardzie. Jak to wygląda u ludzi? A więc startujemy w miejskiej szkole, której nie możemy opuścić przed 8 levelem. Aby go zdobyć mamy różne opcje.

- Zabijanie szczurów które kryją się gdzieś pod szkołą i w szatniach.
( tutaj proszę o wasze sugestię, na czym można jeszcze expić w szkolę i na jej terenie? ).
- Wykonywanie pojedynczych zadań dla różnych npc które będą znajdywać się w szkole. ( opłacalne jako iż po większości wykonanych questów dostajemy nagrodę ).

Na 8 levelu opuszczamy szkołę do której zawsze możemy wrócić. Na zewnątrz mamy teraz więcej potworów i miejsc w których możemy expić. Możemy także się wybrać w różne miejsca w których możemy nauczyć się ciekawych rzeczy typu "leczenie", "ręce jak miał sado" czy też zostać zastępczym shinigami. Na każdą z tych umiejętności musimy się postarać, i nie będzie łatwe zdobywanie umiejętności gdyż trzeba odbyć trening Wesoly. Jeżeli wybieramy nauczyć się umiejętności leczenia, nie możemy już uczyć się czegoś innego i tyczy się to każdej umiejętności. W ten sposób będziemy mogli posiadać tylko jedną umiejętność. Będąc zastępczym shinigami możemy nauczyć się bankaia i vizarda, nie możemy uczyć się leczyć. Będą trzy możliwości leczenia się:
1] najeść się i czekać aż życie i reiatsu się zregeneruję
2] zostać uleczonym przez kogoś kto ma umiejętność leczenia
3] użyć chemikali leczniczych które mogą stworzyć postacie z umiejętnością naukową. To chyba na tyle co do ludzi.

b) Quincy
Żeby nie było że tylko ja wymyślam. Zapraszam wszystkich do składania propozycji co do Quincy. Wybiorę najlepszą Wesoly.

c) Shinigami
U shinigami zaczynamy również na 1 levelu z 0 reiatsu jak we wszystkich profesjach i zaczynamy zabawę w akademii shinigami z której nie możemy wyjść przed 8 levelem. I teraz aby zdobyć level możemy:

- Zabijać szczury które kryją się gdzieś pod akademią, w szatniach i więzieniach dla shinigami łamiących prawo.
- Możemy wykonywać questy dla npc w akademii u których możemy zdobyć doświadczenie oraz ciekawe itemki Wesoly.
- Jeżeli jednak wolimy zabijanie, po szczurach możemy pozabijać lalki treningowe które są stworzone z duchowych cząsteczek. Będą one dawać mało doświadczenia jednak więcej niż szczury.
- Jeżeli lalki treningowe się znudzą mamy również szansę udać się na trening w którym możemy stoczyć walkę z pierwszymi hollowami jednak aby móc tam się dostać trzeba osiągnąć odpowiedni level i wypełnić misję kwalifikacyjną u tego nauczyciela który organizuję owe treningi.
- Wychodząc z akademii możemy wybrać sobie 2 - 12 dywizję do której chcemy dołączyć.
- Następnie losowo jest nam przydzielany zanpaktou i od tego momentu w zależności do jakiej dywizji dojdziemy możemy kształcić umiejętność (leczenie, naukowe lub walki) , zdobywamy doświadczenie, możemy starać się o rangę oficera poprzez wykonywanie misji dla poruczników danych dywizji. Możemy także zdobyć bankai i vizarda na które będzie trzeba sobie ciężko zapracować. Jeżeli nie uda się nam zdobyć maskę vizarda, zostajemy hollowem i nie mamy wyjścia Wesoly.

d) Hollow
Zaczynamy jako dusza gdzieś w zakątku miasta i rozmawiamy z Hollowem który będzie npc, któremu mówimy że chcemy zostać Hollowem i prosimy go o to. On Cię zjada no i stajemy się hollowem i przenosimy się do Hueco Mundo do góry nowych Hollowów. Jesteśmy małym hollowem z jednym outfitem który będzie małym robaczkiem hollowem. W tamtym momencie na tej górze mamy starszych Hollowów u których możemy porobić pare misji. Możemy również udać się w dziurę w którą wpadły początkujące hollowy i nie mogą się wydostać, w ten sposób możemy na dole je po cichu pozjadać co da nam siłe (czyt. Doświadczenie). Następnie coraz niżej mamy coraz to lepsze hollowy które zabijają te mniejsze i w ten sposób są silniejsze i dlatego możemy je także zjadać. Na 8 levelu mamy szansę wydostać się z góry nowych hollowów i dostać pare outfitów Hollowów. Od tego momentu mamy otwarte całe Hueco Mundo w którym możemy zjadać inne Hollowy, cały świat żywych w którym możemy zjadać opuszczone dusze oraz Soul Society w którym możemy zabijać przepysznych Shinigami Mruga. W odpowiednich levelach kolejno będziemy mieli trudne zadania w których będziemy mogli stawać się kolejno > Menos Grande > Adjuchas > Vasto Lorde > Arrancar.

-----------------
Kapitanami będą osoby które są ekipą w Bleacherru. Kapitanami które zostaną nie ruszone będą mogły być normalni gracze a oto sposób:
- Co miesiąc będziemy organizować walki w których będziemy walczyć o to by być kapitanem oddziału Wesoly. Więcej się dowiecie po starcie OTS,a.

+ U Hollowów stając się Arrancarem możemy szybko zdobywać skille Sword Fightingu w misjach oraz Sword Fighting staje się skillem który szybciej już się zdobywa niż wcześniej będąc Hollowem, Menosem, Adjuchasem czy też Vasto Lordem.

Sugestie, propozycje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Czw 22:10, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lunar
WebMaster


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TRN

PostWysłany: Sob 22:26, 18 Paź 2008 Temat postu:

Dla mnie to najbardziej wywalony pomysl. Tak naprawde to wczoraj zaczalem o tym myslec a tu odrazu rozwiacanie. Mikus ty to masz lep jak sklep Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quincy^^
Adjuchas


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: sie biorą dzieci?

PostWysłany: Nie 0:59, 19 Paź 2008 Temat postu:

co do Qunicy to moja propozycja

Jestes na zamknietym obszarze z jednym NPC Dziadkiem tym i on do 8 lvl wiesz uczy cie czyli masz u niego questy typu zabic szczury na czas i za moby exp i nagroda Łuk a masz powiedzmy kija . i Tak se chodzisz po tym lesie i wybijasz mobki potem twoim po 8 lvl zostaje Ojciec po wbiciu 20 lvl idziesz do neigo na intesywny trening ktorego nei mozsz oposcic az do 30 lvl lub do wbicia oczekiwanego skilla czyli Masz monka i bijesz skila distance wbiejsz jakis czyli niby trening zrobiony to wychodzisz z treningu . Potem to juz jak reszta bo tu chodzi tylko o poczatke Lecz rownierz qunicy powininen miec takie rzeczy cos podobne do FB a w anime wiecie rostawial te palki i wtedy walilo cos jak fb;p Swoj wlasny utani gran hur tam sie jakos nazywa. Rozne rodzaje lokow. Bronie takie jak zaenchantowanew w tibi ze maja 200 uderzen i to byly by artefakty Zbroje tam w anime mialy przerozne nazwy juz nie pamietam ale kminicie o co mi chodzi.

@offtop
Brakuje rasy takiej jak Bounto z nimi mozna bylo by pokminic troszke ale wg mnie powinny byc gotowe postacie do wyboru i brak mozliwosci zmiany outfitu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neriel tu Oderschwank
Dawniej Hitsugaya


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła

PostWysłany: Nie 8:09, 19 Paź 2008 Temat postu:

Nie podoba mi się ten pomysł z quincy, te "pałki" nazywały się Seell Schnaider czy jakoś tak a "utani gran hur" Hirenkyaku xd

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Neriel tu Oderschwank dnia Pon 21:11, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shey
VIP


Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:14, 19 Paź 2008 Temat postu:

Tu tylko jedno mi nie pasuje : Czemu możemy wybrać tylko 1 umiejętność ? Taki np 50 lvl będzie expić i czym ma się leczyć ? Najlepiej zrobić jakiś mały czar do leczeniasię Bo inaczej Bleacherr będzie przypominał rl Tibię ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ichigo Kurosaki
Zbanowany


Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Hollow

PostWysłany: Nie 8:36, 19 Paź 2008 Temat postu:

Shey napisał:
Tu tylko jedno mi nie pasuje : Czemu możemy wybrać tylko 1 umiejętność ? Taki np 50 lvl będzie expić i czym ma się leczyć ? Najlepiej zrobić jakiś mały czar do leczeniasię Bo inaczej Bleacherr będzie przypominał rl Tibię ...

Zgadzam się w Sheyem to będzie wtedy bezsens bedziesz miał 1 czar i jeszcze do walenia a co do uhania runki czy co?? zróbcie taki slaby czar do leczenia na poczontek np tam Regeneration 150 many a tam ulecza nie wiem pul hp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kenpachi
VIP


Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:51, 19 Paź 2008 Temat postu:

Propozycja w sprawie transformacji:

Puści - tylko transformacje stałe. I taka propozycja: mały hollow, gilianin, adjuchas, vasto lorde, arrancar.
Shinigami - tylko transformacje okresowe. Co do nich:shinigami, shi kai, ban kai, vizard.
Ludzie - tylko transformacje okresowe. Sado: zwykły człowiek, ramię giganta, + ramię diabła. Inoue może nie mieć transformacji i być profesją leczącą.
Quincy - transformacje stałe i okresowe. Opisane poniżej.
ew. Bounto - tylko dwie okresówki. Walka summonami.
Mała propozycja odnośnie Quincy:

Quincy.
Zaczynamy w lasku (parku, w każdym razie terenie zalesionym). Wyglądamy jak słodki mały Ishida. Dziadzia tłumaczy nam jak tworzyć broń z reiatsu. Musimy oddać próbny strzał w pobliskie drzewo za co dostajemy trochę punktów doświadczenia. Dziadek mówi że w ramach treningu powinniśmy postrzelać trochę do celu. Nakazuje nam zniszczyć małego Hollowa, który pojawił się w trakcie rozmowy. Po wszystkim uznaje że jesteśmy gotowi. Nakazuje pokręcić się po lasku i poszukać Pustych.
Na malutkich Hollowach wbijamy trzeci poziom i wracamy do domu.
Teraz wbijamy do Dziadka po jakieś proste questy. Przy okazji otrzymujemy wykład o historii Niszczycieli. Za wykonanie zadań zdobywamy 8 lvl, wdzianko i wychodzimy z lasku do miasta. W tak zwanym międzyczasie nasze pixelki dorastają (zmienia się nam outfit).
W mieście możemy trafić na lepszego przeciwnika. Możemy też wykonać sagi (jeśli oczywiście są), kolejne zadania... Od 30 (przykładowo) poziomu możemy odbyć trening z rękawicą.
Później wszystko zależy od wyboru gracza.

Skille.
Przykładowo drzewko umiejętności Quincy opierałoby się na umiejętności tworzenia amunicji (im wyższa tym lepszymi strzałami możemy strzelać), opanowania tworzenia łuku (im lepsze tym lepszy łuk możemy stworzyć).
Przydadzą się też umiejętności takie jak szybkość ataku i celność.
Jak wiemy strzały Quincy nie są wyzwaniem dla silniejszych przeciwników, więc to właśnie na szybkości i celności będą oni opierać swoje ataki.
Alternatywą może być używanie Scheele Schneidera (czy jak to tam było...) i technik w oparciu o niego.
Poznani w bliczu Quincy byli bystrzy więc umiejętność naukowa powinna być dla nich pomocna.
Przy okazji czar "leczący" - te niteczki, których użył Ishida by móc się poruszać w walce z Mayuri'm i Niszczycielowa odmiana shunpoo.

Transformacje:
- młody Quincy
- Quincy z rękawicą (stała)
- Quincy po zniszczeniu rękawicy (okresowa)
- Quincy bez mocy - mamy przykładowo wbić 20 lvl'i nie używając mocy Quincy. (stała)
- Quincy po odzyskaniu mocy (okresowa)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenpachi dnia Nie 13:04, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cybuch
VIP


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:59, 19 Paź 2008 Temat postu:

Kenpachi napisał:

Transformacje:
- młody Quincy
- Quincy z rękawicą
- Quincy po zniszczeniu rękawicy
- Quincy bez mocy
- Quincy po odzyskaniu mocy

Quincy bez mocy bedzie silniejszy niż po zniszczeniu rękawicy gdy walczył z kapitanem 12 składu ? Jezyk troche nie pasuje
co do reszty może być
nie wiem czy napisałeś o tych mieczach które służą także jako strzały (nie znam nazwy) które dostał od Urahary


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cybuch dnia Nie 9:06, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hithound
Adjuchas


Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:18, 19 Paź 2008 Temat postu:

Moja propozycja:

Quincy

Zaczynasz przy rzece ze swoim dziadkiem.U niego uczysz się podstaw sztuk Quincy.Gdy opanujesz już strzelanie z łuku idż do dziadka po kilka questów.Na początku zaoferuje ci łatwe questy np.zbierz kilka ziół na herbate ziołową .Im będziesz miał większy poziom tym trudniejsze questy będziesz musiał wykonywać.I na sam koniec gdy już będziesz przygotowany będziesz musiał się zmierzyć z 3 hollowami.Gdy wykonasz wszystkie rzeczy u swojego senseia możesz go opuścić i wyruszyć w własną podróż.KONIEC


Transformacje:
-Ishida bez mocy
-Ishida z łukiem z reiatsu
-Ishida z rękawicą
Tyle narazie wystarczy

EDIT/
Niestety nie mam pomysłu na skille


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hithound dnia Nie 9:19, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Administrator
Vasto Lorde


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:28, 19 Paź 2008 Temat postu:

Podoba mi się pomysł Kenpachiego ale nie wszystko.
Podoba mi się pomysł Quincy ale nie wszystko.


Dlatego może połączę Wasze pomysły i dodam swoje Mruga.
Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.bleacherr.fora.pl Strona Główna -> Plany / Dawne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin